Menu
 

FAQ

Printilights.pl to nowoczesny sklep internetowy, który podążając za najmodniejszymi trendami wnętrzarskimi, stworzył designerski produkt na miarę naszych czasów. Dzięki szerokiej gamie różnorodnych produktów to TY tworzysz swoją przestrzeń, wybierając swoje własne, unikatowe dodatki.

Nasza oferta obejmuje szeroki wybór nowoczesnych włączników, gniazdek, osłonek pod kontakt, gniazd elektrycznych oraz lamp.

Mogą Państwo wybrać zarówno gotową grafikę z  przygotowanych przez nas kolekcji, jak też zaprojektować swoją własną na bazie naszych wzorów. Dajemy również możliwość spersonalizowania produktów poprzez dodanie własnych grafik i zdjęć.

Ofertę, jak i same dodatki, tworzy młody zespół, który wie, jak ważny jest modny wygląd sprzętu, a także odpowiednie zabezpieczenie go przed możliwymi uszkodzeniami.

Nasze produkty, to nie tylko nowoczesny design. To także dbałość o najmniejsze detale, perfekcja wykończenia oraz najlepsze materiały, które gwarantują, że sprzęty są  odporne na ścieranie i inne uszkodzenia oraz są łatwe do czyszczenia. O wysokiej jakości wykonania świadczą również doskonałe parametry prądowo-napięciowe.

 

Oferujemy szeroki wybór produktów. Lampki w kształcie chmurki, domku, czy też lampki do kontaktu LED czujnik zmierzchu z ciekawą grafiką to idealna ozdoba pokoju dziecięcego, jak również praktyczne oświetlenie. Delikatny półmrok wydobywający się nich doda uroku każdemu wnętrzu.  



Nasz sklep internetowy posiada funkcję do samodzielnego zaprojektowania swojego kontaktu. Pod nazwaną Kreator możesz stworzyć projekt korzystając z gotowych grafik udostępnionych w naszej galerii wzorów lub wybierając opcję "Dodaj zdjęcie" dzięki, której wgrywasz własną grafikę, zdjęcie lub gotowy projekt. To bardzo proste! Do spełnienia marzeń o wyjątkowym dodatku do swojego mieszkania musisz przejść przez zaledwie 6 etapów tworzenia zamówienia.

KROK 1. WYBIERZ MODEL KONTAKTU, OSŁONKI, GNIAZDKA

Na stronie głównej Kreatora widnieje baza dostępnych modeli. Wybierz ten model, którym jesteś zainteresowany. Jeżeli nie możesz znaleźć swojego gniazdka, osłonki skorzystaj w wyszukiwarki, która ułatwi poszukiwania.

KROK 2. WYBIERZ RODZAJ

W następnym kroku zdecyduj, jaki rodzaj sprzętu Cię interesuje.

KROK 3. ZAPROJEKTUJ

Zaprojektuj swój kontakt, gniazdko według własnych oczekiwań, korzystając z przygotowanej dla galerii bądź z własnej grafiki i kliknij „Dodaj do koszyka’’

KROK 4. TWOJE DANE

Na tym etapie, widzisz aktualną listę swoich zakupów. W tym miejscu  uzupełniasz swoje dane niezbędne do realizacji zamówienia. Możesz również powrócić do swojego projektu i go zmodyfikować.

KROK 5. WYBÓR DOSTAWY I AKCEPTACJA REGULAMINU

Kolejny etap to wybór dostawy zamówionego produktu. Jak również akceptacja warunków usługi

KROK 6. WYBÓR FORMY PŁATNOŚCI        

Wybieramy dogodną formę płatności przelew tradycyjny bądź szybkie płatności on-line.

Ostatecznie upewnij się, że podane dane adresowe są uzupełnione poprawnie.

Najczęstszym błędem lub opóźnieniem w dostawie jest nieprawidłowo podany lub całkowity brak informacji o nr domu / lokalu.

Gdy już masz pewność, że wszystko poprawnie zaznaczyłeś, pozostaje jedynie kliknięcie w opcję "Składam zamówienie". W tym momencie zamówienie jest już przekazane do Sklepu.

Niestety nie, w naszym sklepie nie przyjmujemy zamówień telefonicznych, aby uniknąć nieporozumień w momencie podawania szczegółowych danych dotyczących zamówienia np.: błędny adres dostawy.

Nasi Klienci informowani są na bieżąco o statusie zamówienia poprzez automatyczne wiadomości e-mail, które są wysyłane na wskazany podczas składania zamówienia adres mailowy. Wraz z informacją o dacie nadania przesyłki Klient otrzymuje link do śledzenia zamówienia oraz numer listu przewozowego, dzięki czemu może samodzielnie i na bieżąco sprawdzać, co się dzieje z przesyłką, na jakim etapie dostarczenia jest przesyłka. Numer listu przewozowego można sprawdzić za pośrednictwem strony doręczyciela 
Czas oczekiwania na zamówienie kurierem do 5 dni roboczych.

* Dni robocze – od poniedziałku do piątku – bez sobót i niedziel oraz dni świątecznych ustawowo wolnych.

Nie, zamówienia są realizowane wyłącznie na terenie Polski.

Opóźnienia w realizacji wynikają głównie z braku kompletnych informacji, jakie są potrzebne do zakończenia transakcji. Mogą to być informacje dotyczące doprecyzowania zamawianego towaru np. brakujące dane do wysyłki (uwaga: najczęściej brak numeru domu / lokalu).

Nasi pracownicy po zweryfikowaniu zamówienia, w którym są nieścisłości natychmiast nawiązują próbę kontaktu mailowego z prośbą o otrzymanie niezbędnych informacji w celu jak najszybszego zakończenia pozytywnie transakcji. Takie zamówienia otrzymują automatycznie status „oczekuje na informacje”.

Bardzo często informacje odnośnie statusu przesyłki nie są aktualizowane na bieżąco na stronie internetowej z winy doręczyciela.  Za brak informacji nasza firma nie ponosi odpowiedzialności.

W przypadku reklamacji, czyli ujawnienia się wady przedmiotu w czasie jego użytkowania lub gdy nadruk nie zgadza się z zamówieniem, bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy z działem reklamacji [email protected], w celu weryfikacji zaistniałej sytuacji.
Klient z zastrzeżeniem ust. 12 Regulaminu Sklepu, może domagać się reklamacji w okresie 1 roku od wykrycia wady i nie później, niż w okresie 2 lat od wydania mu produktu.

Jeżeli Sklep nie udzieli odpowiedzi w terminie 14 dni na złożony przez Klienta wniosek lub oświadczenie, o których mowa w ust. 3 Regulaminu Sklepu, uważa się, że uznał je za uzasadnione.

Uwaga: Reklamacji nie przyjmujemy, gdy dotyczą:

  • uszkodzeń towaru w sposób mechaniczny (poprzez nieprawidłowe użytkowanie)
  • rantów niezadrukowanych w całości towarów stworzonych na indywidualne zamówienie
  • zapachu towarów stworzonych na indywidualne zamówienie
  • kolorystyki towarów stworzonych na indywidualne zamówienie
  • błędnie zaprojektowanej grafiki przez Klienta (nieuwzględnienie odległości od krawędzi bocznych oraz krawędzi wycięć na aparat, lampę błyskową lub inne elementy).